Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie monitory (19-22'') polecicie (zamiast CRT-Triniron)?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie monitory (19-22'') polecicie (zamiast CRT-Triniron)?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 1 Oct 2014 20:35:47 +0200
Dnia Wed, 1 Oct 2014 16:55:15 +0200, sTav napisał(a):

> A co z równomiernością podświetlenia matryc w różnych markach i
> modelach?
> EISO na topie?

Ciężko mi się wypowiadać z pozycji mędrca. :) Choćby dlatego, że monitorów
na matrycach TN raczej staram się unikać, a nie do wszystkich modeli
wszystkich marek mam dostęp. Natomiast tak jako ciekawostka wyniki z
pomiarów równomierności temperatury i jasności po sprofilowaniu dla jasności
80 cd/m2 i temperatury 5000K:

L568 (stary model, wypalone ponad 24 tysiące godzin)
-
https://www.dropbox.com/s/228j4l7gszbaoga/i1Profiler_D50%2C%2080%20cd%20-%20FlexScan%20L568%20-%2005.png?dl=0
-
https://www.dropbox.com/s/3182e31katvcr59/i1Profiler_D50%2C%2080%20cd%20-%20FlexScan%20L568%20-%2006.png?dl=0

S2432W (też stary model, wypalone ponad 24 tysiące godzin)
-
https://www.dropbox.com/s/e1epdw8802vxlod/i1Profiler_D50%2C%2080%20cd%20-%20FlexScan%20S2432W%20-%2005.png?dl=0
-
https://www.dropbox.com/s/9gu26acegum1uwi/i1Profiler_D50%2C%2080%20cd%20-%20FlexScan%20S2432W%20-%2006.png?dl=0

FS2333 (model dla graczy, wyświecone około 300 godzin)
-
https://www.dropbox.com/s/e972wn5rmfiymd9/i1Profiler_D50%2C%2080%20cd%20-%20FS2333%20-%2005.png?dl=0
-
https://www.dropbox.com/s/oh5acsr267erfgc/i1Profiler_D50%2C%2080%20cd%20-%20FS2333%20-%2006.png?dl=0

FG2421 (model dla graczy, przepracowane około 120 godzin)
-
https://www.dropbox.com/s/hcujpz1voxmy9jj/i1Profiler_D50%2C%2080%20cd%20-%20FORIS%20FG2421%20-%2005.png?dl=0
-
https://www.dropbox.com/s/r9vej394ebzrvdz/i1Profiler_D50%2C%2080%20cd%20-%20FORIS%20FG2421%20-%2006.png?dl=0

[ Kawaler i żonaty mężczyzna mają jedną wspólną cechę. Obaj myślą, że ten  ]
[ drugi częściej ciupcia.                               (Filip Czechowski) ]