Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] glosniki do 500 zl

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] glosniki do 500 zl
From: ToM <labeo7USUN@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 30 Sep 2014 21:51:21 +0200
W dniu 2014-09-30 o 19:06, amperomierz pisze:
Czesc,

Pada mi regulator glosnosci w moim zestawie 5+1 (jakis logitech co mial
wade fabryczna i byla jedna linia na fron i bass).

Zastanawiam sie nad kupnem albo 2 glosnikow + amplitunera (choc maly
pokoj), albo glosnikow 5.1 lub 2.1 ale dobrze grajacych.

Co polecic mozecie z 2.1  albo 2.0 jesli bylyby dobre glosniki
(wielokanalowe) ?
Slucham metalu. Glosno. :)

Warto pakowac sie jeszcze w glosniczki "komputerowe" czy moze jednal
amplituner i dwa sredniej wielkosci 3 kanalowe ?
Pokoj mam strasznie maly, w zasadzie moge oddalic glosniki od glowy max o
1,5 metra w bok i metr do przodu.

Spójrz na tą stronę http://www.audiofanatyk.pl/

T.