Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Skype, netkamera i SSE2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Skype, netkamera i SSE2
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Tue, 30 Sep 2014 12:38:27 +0200
Dnia Tue, 30 Sep 2014 08:59:22 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Dnia Mon, 29 Sep 2014 09:45:27 +0200, AdamS napisał(a):

. Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup

Cześć
W pewnym starym kompie z XP Skype nie widzi kamery. Stery są, kamera
działa

Cholerny XP ;) Ściągnąłem i zainstalowałem, zobaczył kamerę i zadziałał.
Ale ten XP był porządznie poszatkowany i zaorałem go. Postawiłem na czysto,
ponownie zainstalowałem Skype i próba logowania do serwisu daje komunikat:
Skype nie moze się połączyć. Ocywiście, login i hasło są OK, bo można
zalogować się nimi na stronie konta Skype. Oczywiście, net działa :) bo
przegladarki działają itd.
Nie wymaga ten Skype przypadkiem obecności jakiegoś Frameworka czy innej
Javy?

No i tak:
Skype 6.1.999.130 - nie może się połączyć (a wczoraj mógł :)
Skype 6.20.0.104 - nie widzi kamery

Microsoft jest właścicielem Skype i bardzo korzysta z tego, aby w ten sposób zmusić użytkowników do przesiadki na nowsze systemy.