Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Skype, netkamera i SSE2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Skype, netkamera i SSE2
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 30 Sep 2014 08:59:22 +0200
Dnia Mon, 29 Sep 2014 09:45:27 +0200, AdamS napisał(a):

> . Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup
>

> Cześć

Cholerny XP ;) Ściągnąłem i zainstalowałem, zobaczył kamerę i zadziałał.
Ale ten XP był porządznie poszatkowany i zaorałem go. Postawiłem na czysto,
ponownie zainstalowałem Skype i próba logowania do serwisu daje komunikat:
Skype nie moze się połączyć. Ocywiście, login i hasło są OK, bo można
zalogować się nimi na stronie konta Skype. Oczywiście, net działa :) bo
przegladarki działają itd.
Nie wymaga ten Skype przypadkiem obecności jakiegoś Frameworka czy innej
Javy?
--
Jacek