Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Re: Dwie myszki równocześnie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Re: Dwie myszki równocześnie
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Tue, 23 Sep 2014 18:39:15 +0200
W dniu 2014-09-23 13:45, Andrzej Lawa pisze:

Z niektórymi tezami to i pewnie Adolfa Hitlera można się zgodzić. Nie
znam wszystkich ale np. promowanie dumy z robienia dobrej roboty, nawet
jeśli jest to tylko zamiatanie ulic, samo w sobie jest raczej pozytywne,

Pod taką tezę każdy chciałby się podłączyć, Jezus, papież, no i ja :) Nie wiem czy dobra kolejność. Na razie borykam się z niecierpliwością, mam dużą listę TODO i na razie idę na ilość :(

--
pozdrawiam
Piotr