Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] prosta mysz bezprzewodowa normalnej wielkości

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] prosta mysz bezprzewodowa normalnej wielkości
From: Jacek Politowski <sorry@nie.istnieje>
Date: Mon, 22 Sep 2014 22:56:04 +0000 (UTC)
In article <lvptnu$qf8$1@sunflower.man.poznan.pl>
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> M705 ma 11cm długości o 7cm szerokości i to jest absolutne minimum do
> desktopa. Inna rzecz, że niewiele jest większych myszy bezprzewodowych.

M510 ma 12/6cm. Jeszcze daje się kupić.
Baterie nie pamiętam już kiedy zmieniałem, ale 1,5 roku minimum
trzymały (nigdy jej nie wyłączam).

Wygodna, choć musiałem przyzwyczaić się do innego trzymania niż
poprzednich. Smukła i symetryczna konstrukcja spowodowała, że trzymam
ją między kciukiem i małym palcem, trzy pozostałe palce leżą na
przyciskach i rolce (prawy przycisk obsługuję serdecznym, a rolkę
środkowym). Po prostu kładziesz rękę na myszce jak na stole i układa
sie idealnie.

--
Jacek Politowski