Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] prosta mysz bezprzewodowa normalnej wielkości

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] prosta mysz bezprzewodowa normalnej wielkości
From: Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
Date: Mon, 22 Sep 2014 21:36:39 +0200

  Bo "normalny rozmiar" jest rzeczą względną, miałem kiedyś A4tech
RBW-5 i ta była OK, a teraz zepsułem sobie nadajnik z 70D,
i przez parę dni używałem "awaryjnej netbookowej" 9-centymetrowej
myszki, toć tym można nabawić się kontuzji dłoni.
  A rozmiary myszek wyglądają na tajemnicę firmową producenta,
i często są trudne do znalezienia :>
  Dla porządku: RBW-5: 128 mm, 70D: 115mm, i to już jest raczej
minimum.

M705 ma 11cm długości o 7cm szerokości i to jest absolutne minimum do desktopa. Inna rzecz, że niewiele jest większych myszy bezprzewodowych. Dominują maleństwa do laptopów. Jest ciężka (2 baterie AA) i dobrze leży w dłoni. Pewnym problem to kółko, które lepiej działa bez oporu, ale wtedy z kolei gorzej się sprawuje jako trzeci przycisk, bo się przesuwa w czasie wciskania. Wygodne też są dwa boczne przyciski wstecz/do przodu, które działają nawet na sterownikach Windows.
S.