Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Thu, 18 Sep 2014 22:42:03 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:541b365f$0$2229$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-18 21:33, neelix pisze:
Standardowo - SATA.
No nie ma bata, masz problem ze strony sprzętowej dysk-płyta główna.
Teraz sobie przypominam, że miałem podobne problemy ze skopiowaniem systemu z karty CF (Windows Embeded na maszynie produkcyjnej) na drugą CF Kingstona. Cuda się działy przy odpalaniu Windowsa po takim klonie. Okazało się, że potrzebna była karta z włączonym trybem True-IDE, a ten Kingston tego nie potrafił. Sprawę rozwiązała karta Trascend Industrial z włączonym "True-IDE Fixed Disk" i działa piknie.

Płyta to MSI P35 Neo2, dysk WD Green. Acronis True Image sklonował dysk. Primary w Primary. Dało się wystartować WXP. Jutro jeszcze raz sklonuję bo inne metody zawodzą. Gdybym miał więcej miejsca na trzecim dysku na backup C to bym podjął próbę podrasowania MBR w C, ale zwolnienie miejsca wymaga czasu. Już nie raz przekonałem się że w teorii wszystko gra a w praktyce staje dęba. Po Acronis nie widać partycji w PM8, bo nie byłoby problemu z klonowaniem.

--
Pozdrawiam
neelix