Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD a obudowa Chieftec

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD a obudowa Chieftec
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 17 Sep 2014 11:57:08 +0200
Dnia Wed, 17 Sep 2014 08:06:48 +0200, Chris napisał(a):

> Przecież dawno napisałem że popełniłem błąd ze składnią a tępy to jesteś
> chyba ty skoro tego nie widzisz.

Gwoli wyjasnienia bledu logicznego jaki popelniasz:

"Dlaczego" nie jest synomimem* "dla czego"! Uzycie jednego w miejsce
drugiego nie jest "inna forma" tylko kurwa bledem, przyklady:
"Dla czego nie rozumiesz słowa pisanego?"
"Dla czego pierdolisz głupoty?"

* - takie trudne slowo, do znalezienia w SJP

--
pozdro
R.e.m.e.K