Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD a obudowa Chieftec

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD a obudowa Chieftec
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Wed, 17 Sep 2014 08:06:48 +0200
W dniu 2014-09-16 22:43, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Tue, 16 Sep 2014 15:30:14 +0200, Chris napisał(a):

Są to różnice w pisowni zależne od znaczenia:

dlaczego - (= po co, z jakiego powodu: Dlaczego nic nie robisz?), ale:
Dla czego i dla kogo tak się poświęcasz?,

Obie formy są poprawne więc nie jest to ORT a jedynie źle dobrana forma
do reszty zdania.

"Jadę jutro nad może." - zle dobrana forma. Przestaniesz bredzic?

Dalej nie widzę w żadnym słowie błędu ortograficznego więc przestań bredzić.

Ty naprawde jestes taki tepy czy zwyczajnie nie potrafisz sie przyznac do
bledu?

Przecież dawno napisałem że popełniłem błąd ze składnią a tępy to jesteś chyba ty skoro tego nie widzisz.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl