Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Powolny SSD, porady mile widziane

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Powolny SSD, porady mile widziane
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 13 Sep 2014 16:48:35 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 13 Sep 2014 14:31:34 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <lv1df7$avu$1@node1.news.atman.pl>
 od platformowe głupki <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  :
>no ale winda ładuje Ci się w deklarowane 10 sekund czy nie?

Kup i sprawdź, ja jednak wiem co u ciebie będzie.
Będzie to pierwszy przypadek na świecie, w którym dysk SSD kliknie
głowicami, zrobią się na nim bady, a potem z zasilacza poleci dym i
zostanie posiekana na kawałki zapomniana płytka DVD siedząca w
nagrywarce.