Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 12 Sep 2014 18:12:29 +0200
Dnia Fri, 12 Sep 2014 17:59:58 +0200, neelix napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości

> Mam Snapshot v 1.43. Mam 3 okienka: Backup Disk to file, Restore Disk from
> File i View contents. Czym zrobić partycje i obraz systemowej?

Najpierw robisz "backup to file" partycji systemowej, wskazując gdzie ten
"file" czyli plik obrazu ma zostać zapisany. Niektórzy zalecają zrobić
porządek na systemowej przed robieniem obrazu, czyli przeskanowac chkdsk
/f, antywirusem, przelecieć rejestr CCsetup, pokasować niepotrzebne rzeczy
itd.
A potem jak juz masz obraz zapisany robisz "restore" tego obrazu na
systemową docelową na nowym dysku. Jak nowa będzie np. większa, to program
się zapyta czy ma powiększyć rozpakowywany obraz do nowej wielkości, mówisz
"tak".
--
Jacek