Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki dysk SSD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki dysk SSD?
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Wed, 10 Sep 2014 17:59:57 +0200

> Wejd¼ w ten biznes i zostañ miliarderem. Zabijesz konkurencjê nisk±
> przebitk± :P

Nie mowiê ze to nie wymaga badan i nakladow, mowie ze cena imho jest
aktualnie przewalona i niemoralna :)
Warto przypomniec ze po tych strasznych traumatycznych powodziach w Azji,
gdzie to zalalo absolutnie wszystkie fabryki dyskow twardych i ceny posz³y
dwu i trzykrotnie w gore, producenci "przypadkowo" wykrêcili historyczne
zyski. WIec nie bez powodu uwazam ze spora czesc cen to sciema i zmowa :]

Pozdr.