Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki dysk SSD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki dysk SSD?
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Sun, 7 Sep 2014 11:35:52 +0200
U¿ytkownik "platformowe g³upki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:luchjr$3u2$1@node2.news.atman.pl...
> to jest zmowa, oni maj± zarobiæ po 500% i dlatego ceny wisz±...

Dok³adnie, nikt mi nie wmowi ze wyprodukowanie kilku kosci pamieci kosztuje
tyle ile obecnie sobie ¿ycz± producenci. Tu jest gigantyczna przebitka.
Smiem twierdzic ze wyprodukowanie dysku SSD o tej samej pojemno¶ci juz
dzisiaj jest tañszcze od HDD. Przeciez w HDD jest kupa megaprecyzyjnych
technologii i mechanizmów, przy których szwajcarskie zegarki s± jak ruski
czo³g. A SSD to nic innego jak kilka scalakow na plytce plus kontroler.
Niestety przyjdzie poczekac na tanie SSD az producenci odetn± swoje kupony.
Ja mam 120GB SSD na system i poki ceny nie spadn± do poziomu przynajmniej
dwukrotnosci HDD to nie zamierzam w to "inwestowac".

Pozdr