Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Instalacja RAM - bios widzi tylko połowę zainstalowanej pami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Instalacja RAM - bios widzi tylko połowę zainstalowanej pamięci
From: "Grzegorz B." <nospam@nospam.pl>
Date: Wed, 10 Sep 2014 11:16:30 +0200
Udało się. Poczytałem tu i ówdzie i okazuje się, że całkiem sporo ludzi ma problemy w wykrywalnością pamięci na tej platformie (X58). Jednak nie znalazłem jednoznacznych rozwiązań, w moim przypadku konieczne okazały się dwie czynności:

- ustawienie ręcznie w biosie timingów oraz napięcia pamięci - zgodnie z danymi producenta
- włożenie modułów w trybie Dual Channel

Dziękuję wszystkim za rady  i wskazówki.

Pozdrawiam
Grzegorz