Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] co mi umiera w kompie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] co mi umiera w kompie?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Mon, 01 Sep 2014 16:03:30 +0200
witam

nagle stanął kursor myszki i nic się nie dało zrobić. totalne zamrożenie. zrobiłem reset. komp się uruchomił, za 15 sekund stanął kursor myszki i głośnik w kompie zaczął buczeć, jednostajnie, niskim dzwiękiem.

Uruchomiłem memtest - leciał całą noc, bez błędów bez resetu
komp przechodzi "post" startuje bootmanagera i dalej czarny ekran.
poodłączałem wszystko, powpinałem na powrót - komputer działa.
co mu było, jakiej awarii mam się spodziewać?

Gigabyte 880cośtam, kondensatory te lepsze, nie puchnące, athlon b555 (2 rdzenie) zasilacz jakiś nie najtańszy (ok 200zł) i jakiś prosty ups.

ToMasz