Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyty CD - szacuneczek

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyty CD - szacuneczek
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 25 Aug 2014 21:35:38 +0200
Dnia Sat, 23 Aug 2014 22:49:25 +0200, mr misio de grizzly napisał(a):

(ciach…)

> Twardziel! ;)

Dlaczego? Zastosowałem dokładnie taką samą metodę. I teraz nie muszę się
wachlować kilkudziesięcioma płytami, jak trzeba czegoś więcej zgrać, tylko
wpinam dysk i jedziemy. Plus możliwość aktualizacji archiwum. :)

(ciach…)

> Czyste akurat uzywam do robienia plyt z iso, jak cos instaluje (linuksy)
> do testow na maszynce, lub jakies live cd.
>
> Jakos chyba sie nie przestawie nigdy na robienie bootowalnych USB.
> Chocby dlatego, ze mam ze 2 stiski USB. A plyte wkladam czysta (zwykle
> mam pczke taka po 10 w caku, miejsca to nie zajmuje), nagrywam, opisuje,
> za jakis czas wyrzucam, bo juz nowe distro ;)

Zdecydowanie wolę do takich celów pendrive'a. :) Wygodniej, na mój gust
szybciej, a przy okazji bardziej proekologicznie. :D

[ Ashby: How'd it turn out? Moody: Hard to say. You would know better      ]
[ than I. You lived the motherfucker. Ashby: Yeah, but living it right     ]
[ means you don't remember much of it at all.                              ]
[                                  ("Californication 2x12 La Petite Mort") ]