Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyty CD - szacuneczek

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyty CD - szacuneczek
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sat, 23 Aug 2014 21:28:22 +0100
On 23/08/2014 18:59, mr misio de grizzly wrote:
Właśnie znalazłem kolekcję nagrywanych płyt CD z lat 1999-2002 i muszę
powiedzieć, że na ok. 20 płyt wszystkie da się odczytać :)

Kiedyś, gdy dyski HDD były drogie i małe, to jakoś tak się trzymało heh, po
te 650-700 MB na CD

Dziś... 3TB na magazyn, plus drugie tyle w NAS na kopie :)

Ja tam z 5 lat temu zgralem wszystkie plyty na hdd. Prawie wszystkie dzialaly ale baaardzo wolno. Bylo tego okolo 250 DVD ale nagrywane jako data plus kilkaset CD. Przy okyzj zrobilem wielkie porzadki. Od tego czasu prawie nie uzywam CD. Co nowego z hardware'u kupie to robie obraz plyty i lezy i czeka. ;) Mam gdzies dwie plyty DVD, czyste, ciekawe czy po siedmiu latach dzialaja, znaczy daja sie zapisac.

Pozdrawiam