Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] stary laptop - wymiana procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] stary laptop - wymiana procesora
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 20 Aug 2014 10:29:22 +0200
Dnia Tue, 19 Aug 2014 21:47:56 +0200, BQB napisał(a):

> Chciałbym mieć kawałek miedzi wielkości procesora o grubości około 1mm,
> tylko nie wiem, w jakim sklepie tego szukać (dekarskim?). A laptop mi

Wydaje mi się mało prawdopodobne żeby oryginalna wkładka między prockiem a
radiatorem miała 1 mm grubości. Raczej miałeś wkładkę termoplastyczną która
topi się w temp. pracy procka i się pocienia pod dociskiem, materiał
wypływa. Jeśli jest tak, wtedy nie potrzebujesz wkładki dystanowej,
wystarczy pasta.
Skąd wiesz że procek nie przylega? Jak to sprawdziłeś?
--
Jacek