Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki zestaw dla grafika

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki zestaw dla grafika
From: ST <jetex@wp.pl>
Date: Sun, 10 Aug 2014 15:05:59 +0200

Ocywiscie ze nie, ToMasz pisze bzdury, i7 za 1100 PLN jeszcze szybszy okolo
4 do 5 razy od E8400.

a twoim zdaniem warto się jeszcze pakować w kompa z procekiem Xeon W3520 o którymi pisze ToMasz? Ta architektura ma jakieś znaczące ograniczenia oprócz wydajności w porównaniu z nowymi prockami i7 w cenie 1-2tys.?

Xeon W3520 chyba nie będzie się już krzaczył na obróbce rawów?
Na szybkości renderingu filmów mi tak bardzo nie zależy bo robię ich tylko kilka w miesiącu i nie są długie mogę więc poczekać. Chciałbym tylko bym w sony vegas mógł ustawić podgląd obrabianego materiału na wyższą jakość i po nałożeniu efektów dało się jeszcze nad nim pracować