Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk do 4 letniego laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk do 4 letniego laptopa
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Wed, 30 Jul 2014 10:31:38 +0200
W dniu 2014-07-30 03:15, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Tue, 29 Jul 2014 10:38:21 +0200, Chris napisał(a):

W dniu 2014-07-29 09:28, 2late pisze:
Przypadek Green znam. Interesuje mnie bardziej dlaczego nie Black. Mam
jeden 4TB w PC-cie i gdybym gdzies uplynnil moje 2+2+1TB, to z checia
dokupilbym w zamian drugi 4TB Black i zrobil RAID 0 w NASie.

Spytaj się producenta dysków oraz producentów NAS dla czego zalecają do
swoich urządzeń dyski RED ??

RED = NAS
BLACK = RAID
PURPLE = Rejestratory 24/h

Czy przypadkiem w NAS nie stusuje się często konfiguracji RAID? :D

Nawet bardzo często :) co nie znaczy że producent kieruje odpowiednie partie dysków do odpowiednich zastosowań. HGW czemu skoro te 3 modele w sumie służą do tego samego czyli praca 24h/24h

ps. co to stusuje :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl