Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 30 Jul 2014 03:15:46 +0200
Dnia Tue, 29 Jul 2014 15:02:28 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Z tym programowaniem to się nie zgodzę. Uruchamianie IDE znacząco zależy
> od szybkości dysku. A że często pojawia się konieczność jego restartu
> (np. z powodu nigdy nie usuniętych bugów), to użycie SSD znacząco
> poprawia korzystanie z narzędzi developerskich.
> Również commitowanie zmian w katalogach z dużą ilością drobnych plików,
> działa znacząco szybciej na dysku SSD.

O właśnie. Duża ilość małych plików. W tym SSD się sprawdza. Przy pracy z
plikami jednak większych gabarytów (u mnie w projekcie składanego katalogu
najmniejsza fota do wstawienia ma ponad 80 MB) to już tak pięknie nie jest.
Szczególnie przy przełożeniu ceny za GB.

[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,  ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod     ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili.  (znalezione) ]