Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Mon, 28 Jul 2014 10:52:40 +0200
W dniu 2014-07-28 10:45, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:55:39 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

I jak często dziennie ten system restartujesz, że to takie cudowne jest?

Nie, żebym tego nie doceniał, ale jak za każdym razem przy SSD widzę
zachwyty, jak to szybko isę komp uruchamia, to mam wrażenie, że ich
użytkownicy niczego innego nie robią, tylko co 10 minut restartują kompa. :D

A ja za kazdym razem jak slysze krytyke, ze kupowanie dysku dla startu
systemu jest glupota, bo robi sie to raz dziennie lub raz na X dni to
zastanawiam sie czy autor tych zlotych mysli ...mysli :-P
Uzyje analogii, z domieszka S-F, zeby bylo prociej i ciekawiej:

Wyobrazmy sobie, ze zyjemy w swiecie, gdzie sa bardzo dobre drogi, nie ma
kolizji, bo zostalo to rozwiazane technologicznie, nie ma zatem ograniczen
na predkosc auta. No i jestem np. taksowkarzem lub rozwozicielem pizzy, moja
praca (baza, pizzeria) jest na drugim koncu miasta, dojazd tam zajmuje mi 20
minut. Kupuje zatem auto, ktore pozwala mi dojechac do pracy w 30 sekund. I
ciesze sie z tego powodu opowiadajac to znajomym. Jeden z nich nagle
stwierdza:
- No i co z tego? Ile razy do tej pracy jezdzisz w ciagu dnia? Hehe...
A drugi dodaje:
- Nie, zebym tego nie doceniał, ale jak za kazdym razem przy nowych
samochodach widze zachwyty, jak to szybko ich wlasciciele jada do pracy, to
mam wrazenie, że niczego innego nie robia, tylko co 10 minut jada do pracy
:-D

No i tak to wyglada :-)

Tyle tylko że ten samochód jest kilkukrotnie droższy i kilkukrotnie mniej trwały czyli tak naprawdę kilkunastokrotnie droższy. Ale w końcu te raz na dzień (tydzień (miesiąc)) oszczędzone 9 i pół minuty jest tego warte. Przy okazji nie musisz oglądać tej paskudnej przyrody.

miab