Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bucząca obudowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bucząca obudowa
From: GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
Date: Sun, 27 Jul 2014 18:04:21 +0200
Dnia Wed, 16 Jul 2014 20:50:06 +0200, ww napisał(a):

> Zwariuje zaraz ! Dyski HDD w obudowach revoltec silencer 2, SSD brzęczeć
> chyba nie powinien,

Nie widziałem tej konstrukcji na żywo, ale na oko nie wygląda zbyt
obiecująco (testowałem coś podobnego i nie byłem zadowolony). Jedyną
fabryczną konstrukcją, która gwarantuje nieprzenoszenie się drgań dysku na
obudowę jest Sharkoon Hdd Vibe Fixer (nie mam nic wspólnego z tą aukcją):
http://allegro.pl/f1s105-sharkoon-hdd-vibe-fixer-obudowa-sata-ide-i4393871973.html
Kiedyś miałem samoróbkę z gum od wecków, ale szybko parciały, kupiłem Vibe
Fixera i jestem zadowolony (a jestem cichofilem!). A moja buda to
"legendarny" Codegen.

--
GLaF