Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Stan dysk w Laptopie Sony, czy szukać nowego?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Stan dysk w Laptopie Sony, czy szukać nowego?
From: suryga@gmail.com
Date: Sun, 13 Jul 2014 13:24:07 -0700 (PDT)
Laptop Sony pod WIN 7.

Tydzień temu było wszystko OK.
Pojechałem na wieś a wiec "zero internetu".
Z nudów zacząłem oglądać stare filmy w ALLplayer.
I się zaczęło: kontrolka HDD nie gasła nawet jak nic nie robiłem.
Restart systemu nic nie pomagał.
Cały czas kontrolka od HDD CIĄGLE się świeciła
a komp strasznie zamulał.
Dzisiaj wracam do cywilizacji. Na początku to samo.
Ale po godzinie mielenia laptopowi wróciła świadomość.
Włączyłem CrystalDiskInfo a tutaj dla pozycji
05 wartość bieżąca 97 przy progu 36
C5                 100            0
C6                 100            0

wujek gogle mówi że dysk jest niestabilny.
Dobrze mówi czy ja czegoś nie rozumiem?

  • [PECET] Stan dysk w Laptopie Sony, czy szukać nowego?, suryga <=