Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 26 Jul 2014 23:19:18 +0200
Jacek Maciejewski pisze tak:

> Myślimy że nie wiemy czy twoja płyta obsługuje SATA3.

obsługuje

> Myślimy też, że masz mnóstwo zbędnej kasy i swędzi cię w portfelu
> :)

Trochę mam ale czy mnóstwo to nie powiedziałbym. Dopiero pracuje nad
tym mnóstwem ;)

> to byś kupił SSD 64GB, postawił na nim system

Taki 64Gb juz mam, system postawiony.

Zauważyłem, że jak zakoduję film szybkim kodekiem to wychodzi wielki
plik. Potem przerabiając ten film na .mp4 Handbrake chce danych ale
dysk hdd mu nie pozwala i Handbrake się nudzi. Zawsze to parę minut
zaoszczedzone. Dlatego chcę mieć drugi szybki dysk w kompie.

Z tego co wyczytałem to kontroler błogosławiony (Marvell) z firmware
Toshiby. Toshiba producent półprzewodników z doswiadczeniem. Nic tylko
brać.

--
Piter