Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Programowalne karty graficzne CUDA/OpenCL

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Programowalne karty graficzne CUDA/OpenCL
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Thu, 17 Jul 2014 07:58:59 +0200
Co do programowania kart graficznych to słyszałem o OpenCL, CUDA,Stream SDK,DirectCompute. W czym się pisze? Chyba najnowszy Visual pozwala pisać w CUDA? Cuda tylko dla NVidii? Mam komputer z płyta główną GigaByte H77M-D3H i procesorem Intel Pentium CPU G2030. Czy można używać OPenCL? W czym to OpenCL się pisze. Czy jest możliwość dołożenia drugiej, szybszej karty graficznej? Np Radeona HD 5870? Jak jest z pobieraniem prądu? Czy są karty które pobierają więcej tylko gdy dużo obliczeń a w normalnej pracy nie?