Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] bucząca obudowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] bucząca obudowa
From: ww <wokuukow@o2.pl>
Date: Wed, 16 Jul 2014 20:50:06 +0200
Zwariuje zaraz ! Dyski HDD w obudowach revoltec silencer 2, SSD brzęczeć chyba nie powinien, wentylator na procesorze zmieniony na silentiumpc fera 2, zasilacz zmieniony na bequiet L8, więcej wentylatorów nie ma... i buczy !

Jak się coś położy na górze to tragedia, jak się nie położy to niewiele lepiej. Poskręcałem dokładnie wszystko, wywaliłem zbędne blachy. Zlikwidowałem efekt przelatującego helikoptera ale nadal buczenie jest nieznośne.

Ile kosztuje niewielka obudowa która NIE BUCZY ? Pewnie zaraz się okaże, że 500 zł a kupowanie tańszej to proszenie się o buczenie...