Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kieszeń do dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kieszeń do dysku
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 15 Jul 2014 21:39:16 +0200
W dniu 2014-07-15 17:56, PiteR pisze:
Natomiast we wszystkich moich Verbatimach są Toshiby, które wolę i da się je wyjąć. Jedynie WD Elements ma usb bezpośrednio na płytce drukowanej dysku.

W Auchan kupiłem Verbatima w promocji 1TB 2,5" i był Seagate w środku.
I byłoby fajnie, gdyby nie to, że zapis po USB3.0 miał 1-2MB/s. Odczyt ponad 100MB/s. po USB2.0 około 40MB/s. Wytargałem dysk i na SATA zapinkala jak dziki, więc padnięty kontroler. Poskładałem. Oddałem, chcę wymiany na sprawny a oni na sewis go, po 3 tygodniach jak nie wrócił oddali kasę... promocyjną a cena poszła w górę...

Także jak widać można różne dyski trafić.

--
Irokez