Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kieszeń do dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kieszeń do dysku
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 15 Jul 2014 17:36:46 +0200
sp33dy pisze tak:

> Są jakieś takie testy? O ile prędkość SATA mogę sprawdzić, to już
> na USB nie.

Dlaczego usb nie? Można np programami HD Tune lub ATTO Disk Benchmark

http://piterpro.private.pl/ssd_2014-06-28_230934.png
http://piterpro.private.pl/ssd_2014-05-05_184841.png

wtedy wyjdzie np
sata bezposrednio - 70 MB/s, usb 2.0 - 30 MB/s, usb 3.0 - 70 MB/s

więc lepiej mieć szybszą kieszeń 3.0 bo być może sobie kupisz nowszy
dysk i wtedy będziesz miał około 110 MB/s

Ale przemyśl jeszcze zakup kieszeni bo np był 2.5 cala w Tesco WD
Elements 1TB za 202zł a w Kauflandzie Verbatim 500MB za 149zł.

Sa bardzo ciche i uadne :)

--
Piter