Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dysk do NAS - jaka seria?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dysk do NAS - jaka seria?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 23 Jun 2014 20:25:51 +0200
Witam.

Kupiłem Zyxela NSA-310S. Na razie potestuję jak przyjdzie z WD green 1TB EARS bo taki się wala w szafie od 2 lat (denerwował mnie co chwila się wyłączając), ale chciałbym wsadzić 3TB.
Green się kompletnie nie nadaje bo parkuje co 8 sekund głowice.
Poczytałem o dedykowanym WD RED, poczytałem też że padają niewiele rzadziej niż Green.
Ma ktoś może Seagate ST3000VN000? też dedykowany do NAS.
A może po prostu kupić najzwyklejszego Seagate ST3000DM001 i nie przepłacać za być może bzdurne marketingowe bełkoty że niby dedykowany?

Pozdrawiam.

--
Irokez