Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka atramentówka 3w1 do biura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka atramentówka 3w1 do biura
From: xantiros <_wytnij_to_xantiros@ymail.com>
Date: Mon, 23 Jun 2014 14:36:18 +0200
W dniu 2014-06-22 14:48, dddddddd pisze:
Witam,
Jaką drukarkę 3w1 polecicie do sklepu (drukowanie codziennie ale nie
jakoś dużo, tylko tekst)
Moje wymagania:
1) możliwie największa prędkość druku w odcieniach szarości
2) praca w sieci LAN (ale w sumie mogę podpiąć ją do głównego komputera
i z niego udostępnić więc nie jest to konieczność)
3) skaner bez podajnika (używany sporadycznie)
4) tania w eksploatacji (tanie zamienniki tuszu)

Tani w eksploatacji jest jakiś Brother, refile czy tusze w śmiesznych cenach ja za komplet tuszy (CMY + czarny) płacę około 15-20zł na około 400-500 kartek zwykłego drukowania. Fajny kombajn z wifi kupisz już za 500zł.