Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] od czego robią mi się bady

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] od czego robią mi się bady
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 21 Jun 2014 20:16:35 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 21 Jun 2014 19:21:00 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <lo4ets$n3e$1@node1.news.atman.pl>
 od feldmarszałek tusk <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  :
>kolejne ciekawe zagadnienie (dla ambitnych z po/eu)
>
>na dysku pojawiają mi się bady, a to czemu?

Czyli już mamy feldmarszałka, ciekawe co dalej.
Ja o tym padającym dysku słyszę kilka miesięcy, co zrobiłeś w celu
diagnozy problemu? Wymieniłeś zasilacz, kable sygnałowe, testowałeś go
na innym komputerze? Ok, to zaczniemy od sprawdzenia parametrów SMART,
podeślij je.
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."