Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] eSATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] eSATA
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Tue, 10 Jun 2014 09:36:25 +0200
z wrote:
W dniu 2014-05-05 14:07, G Nowak pisze:
Ok, znalazlem, odpowiem sobie sam: Laptop daje tylko 5V.

Połączenie eSata u mnie na studio 1555 jest dość niestabilne. Próbowałem
różnych ustawień i dwóch różnych stacji dokujących.
eSata nadaje się do okazyjnego połączenia ale z dużą prędkością a po USB
(woollnniieejj) może działać tygodniami.
Wiem teoria u mnie rozminęła się z praktyką :-)

Nie mam studio 1555, tylko laptopa z gniazdkiem eSATA oraz obudowę RAID z dwoma dyskami. Używam tego na co dzień od trzech lat i działa jak dzwon. Nie potwierdzam niestabilności połączenia przez eSATA.