Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop na Core2Duo, kilka systemów - jaki dysk? (SSHD/HDD)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop na Core2Duo, kilka systemów - jaki dysk? (SSHD/HDD)
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Fri, 6 Jun 2014 19:14:57 +0200
Mam WD7500BPKT i go wymontowałem z laptopa, bo dla mnie był za głośny (pracuję
w cichym środowisku), choć bardzo szybki.
Po zamianie na bezgłośny SSD właściwie nie widzę różnicy w szybkości pracy Win XP, oczywiście poza wstawaniem systemu (przy SSD pulpit pojawia się niemal od razu).
Pytanie, czy WD daje jeszcze 5-letnie gwarancje (trzeba sprawdzić obszar
świata).

-----
WD7500BPKX
Dysk twardy WD Black, 2.5'', 750GB, SATA/600, 7200RPM, 16MB cache

  • Re: [PECET] Laptop na Core2Duo, kilka systemów - jaki dysk? (SSHD/HDD), 666 <=