Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HYBRYDA - po co?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HYBRYDA - po co?
From: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski@gmail.com>
Date: Sun, 8 Jun 2014 22:43:55 -0700 (PDT)
jak juz odpowiedziano (btw, czy tylko mi sie kodowanie rozwala w firefoksie?):
mniejszy dysk robi za cache, dzieki temu w wielu "domowych" zastosowaniach nie
widac roznicy miedzy hdd + ssd cache a systemem na ssd.
inna sprawa ze osobiscie wzialbym cos z 32 gb, bo wtedy bez wiekszych problemow
moznabyloby na nim i hibernowac, i miec cache (chociaz podobno nowe
oprogramowanie od intela juz sobie z tym radzi jakos- nie wiem nie probowalem,
zreszta moj lapek chyba jest na to i tak za stary).