Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] i3-4150 - czy to dobry wybór?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] i3-4150 - czy to dobry wybór?
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 06 Jun 2014 22:37:08 +0200
Witam

ostatnio napaliłem się na używanego xeona. w jakimś tam teście miał 5 tyś punków. Niestety, "standard allegro" przewiduje olanie pytań potencjalnego klienta, a juz pytani o realizacje gwaracji powoduje nałożenie "bana". Tak więc wróciłem do probline.pl i patrze co mają, a potem ile to ma punktów. Zbaraniałem. intel i3 czasami jest lepszy (ma więcej punktów) niż i7! no tak, pewno dlatego zeby nikt tego nie skumał. a może jest w tym jakiś klucz? Wylosowałem sobie i3-4150, bo ma też koło 5 tyś pukntów. do niego tanią płytę główną Gigabyte GA-H81M-S2PV. Komputer ma być do netu, pisana dokumetów, być może spróbuje zagrać w wiedzimia lub quaka.... i żadne inne gry czy to dobry wybór? Czy za podobną cene mogę mieć coś lepszego? OD wielu lat mam procesory amd, ale nie jestem fanatykiem :)

ToMasz