Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Matryca 2048×1536

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Matryca 2048×1536
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Wed, 4 Jun 2014 10:26:24 +0200
Może dobre dla silnych krótkowidzów lub do pracy w okularach 7/24.
Mam 15 cali 1600x1200 i poza grafiką (mapy, rysunki) z jakimkolwiek tekstem
pracuje się na tym fatalnie.
Przy czym "fatalnie" m.in. z uwagi na kiepską skalowalność Win XP (na czele z koniecznością restartu przy zmianie wielkości czcionki systemowej).

Niektórzy producenci jak HP dokładali własne oprogramowanie w rodzaju Quick
menu - Zoom, ale to tylko obejście problemu.

-----
Jak masz dobry wzrok to do 300ppi śmiało zużytkujesz.
Np do dużej ilości danych na raz w arkuszu kalkulacyjnym czy dużej ilości kodu
na raz podczas programowania, wymieniać dalej?
Ja mam więcej na 13" w rmbp, więc to 'aż' to dla mnie 'tylko' :)
bo na 20" to bym szukał dla siebie coś w 4K.