Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wymiana ślizgaczy w myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wymiana ślizgaczy w myszy
From: "LPPL" <ummagumma@gazeta.pl>
Date: Wed, 4 Jun 2014 08:52:04 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk"
Dnia Thu, 29 May 2014 22:28:46 +0200, LPPL napisał(a):

Wiem, wiem, to tak jak mój sąsiad, który ze swojego fiata (któremu już leci
chyba 2 krzyżyk) nie zdjął plastikowych pokrowców, które były fabrycznie
zamontowane, bo on kocha czystość i komfort.
I on i i te  jego fotele też czują się doskonale, heh.

Gdyby przyjąć Twoje porównanie za zgodne z rzeczywistością to oznaczałoby
to, że ja swojego gryzonia używam cały czas zapakowanego w oryginalne
opakowanie. :D

Nieprawda. Wcale nie twierdzę, ze cały czas, ani że w oryginalne :P

Paczka W5 leży w zasięgu ręki. Wg specyfikacji zawiera 80 mokrych
chusteczek. W lidlu bywam średnio raz w miesiącu.
Uff, bez kalkulatora się nie obejdzie;)

Na razie to zadanie przypomina to, z podręczników szkolnych. „W sali zabaw bawiło się 35 dzieci.Częsć z nich wspinała się po linach, a pozostałe bawiły
się w basenie z piłkami. Ile dzieci bawiło się w basenie z piłkami?”. :)

Przepraszam, ale nie jestem na tzw. czasie. Takie rebusy to chyba z jakiejś specjalnej szkoły?
;)

Ja mam podkładkę 30×25 na bezprzewodowegro gryzonia i starcza mi to
bezproblemowo. By nie starczało, to bym sobie urządził większą powierzchnię.
:)

Jakbym sie uparł i ustawił sensor na maxa, to wystarczyłoby mi od obsługi ekranu pole o powierzchni kilku cm kwadratowych.
Ale co to ma wspólnego z komfortem?

Prawdę mówiąc - na oryginalnych ślizgach MX1000 mi się porusza po IceMacie
bardzo fajnie. Ze ślizgaczami jest trochę lepiej, ale nie tak, żeby się o
takowe zabijać. :D

A tu się muszę z tobą zgodzić;)

--
LPPL