Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wymiana ślizgaczy w myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wymiana ślizgaczy w myszy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 3 Jun 2014 21:23:14 +0200
Dnia Thu, 29 May 2014 22:28:46 +0200, LPPL napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk"

> Wiem, wiem, to tak jak mój sąsiad, który ze swojego fiata (któremu już leci
> chyba 2 krzyżyk) nie zdjął plastikowych pokrowców, które były fabrycznie
> zamontowane, bo on kocha czystość i komfort.
> I on i i te  jego fotele też czują się doskonale, heh.

Gdyby przyjąć Twoje porównanie za zgodne z rzeczywistością to oznaczałoby
to, że ja swojego gryzonia używam cały czas zapakowanego w oryginalne
opakowanie. :D

> Paczka W5 leży w zasięgu ręki. Wg specyfikacji zawiera 80 mokrych
> chusteczek. W lidlu bywam średnio raz w miesiącu.
> Uff, bez kalkulatora się nie obejdzie;)

Na razie to zadanie przypomina to, z podręczników szkolnych. „W sali zabaw
bawiło się 35 dzieci.Częsć z nich wspinała się po linach, a pozostałe bawiły
się w basenie z piłkami. Ile dzieci bawiło się w basenie z piłkami?”. :)

> Nie.
> Zmierzyłem  wyślizganą powierzchnię biurka i wynosi ona w moim przypadku 60
> (poziom) na 45 (pion) cm
> Ale ja używam od "zawsze" przewodowych myszy,  których ogonki są sporym
> ogranicznikiem.

Ja mam podkładkę 30×25 na bezprzewodowegro gryzonia i starcza mi to
bezproblemowo. By nie starczało, to bym sobie urządził większą powierzchnię.
:)

> A jeśli chodzi o temat  główny (czyli ślizgacze), to faktycznie raz
> wymieniałem je w kilkuletniej g5 , ale nie dlatego, żeby się wyślizgały,
> tylko naprawiałem coś  w środku (rolkę?).

Prawdę mówiąc - na oryginalnych ślizgach MX1000 mi się porusza po IceMacie
bardzo fajnie. Ze ślizgaczami jest trochę lepiej, ale nie tak, żeby się o
takowe zabijać. :D

[ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga        ]
[ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go        ]
[ z 400 złotych - to musi to być żona.                    (JoeMonster.org) ]