Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hub usb w monitorze - czy przydatny?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hub usb w monitorze - czy przydatny?
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Tue, 3 Jun 2014 10:47:38 +0000 (UTC)
 666 <j.666@gazeta.pl> wrote:

> Zastanawiam się nad nowym monitorem i jedną z różnic pomiędzy wybranymi
> modelami jest mały hub HUB w monitorze.
> Jedno In, tylko dwa Out.
> No i tak myślę, do czego to by się mogło przydać?

Mi się bardzo przydaje. Do wszystkiego, po prostu mam USB przy monitorze.
Z tyłu monitora dwa USB do podpięcia myszy i klawiatury, z boku czasami
wetknie się pendrive albo podładuje telefon. Używam tego w pracy, jako
podstawowego monitora (podpinam laptopa), jak muszę gdzieś wziąć laptopa
to odpinam tylko jedno USB, a nie pierdyliard.

> I nie bardzo rozumiem podział na In oraz Out - przecież złącze USB pracuje w
> obie strony?

No nie pracuje :) Masz wejście (z kompa) i wyjścia na urządzenia.

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/