Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Hub usb w monitorze - czy przydatny?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Hub usb w monitorze - czy przydatny?
From: elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Date: Tue, 03 Jun 2014 12:32:47 +0200
On 2014-06-03 12:16,  666 wrote:

Zastanawiam się nad nowym monitorem i jedną z różnic pomiędzy wybranymi
modelami jest mały hub HUB w monitorze.
Jedno In, tylko dwa Out.
No i tak myślę, do czego to by się mogło przydać?
Najbardziej to chyba do ładowania telefonu ;-)
Pod waunkiem, że w gniazdach USB monitora jakaś sensowna moc jest (o ile
w ogóle jest).
Czy taki hub USB w monitorze uciągnie przykładowo dysk 2,5'' lub
nagrywarkę DVD?

Uzywam na dwoch monitorach Della i sobie chwale. Ma 4 porty wiec w dwoch
tylnych tkwi na stale kabel od telefonu i maly przedluzacz USB, a z boku
wpinam pendraka czy jakies konwertery badz karty. Przynajmniej w moim
przypadku jest to miejsce bardziej pod reka, niz USB w kompie czy stacji
dokujacej.

HDD na tym tez dzialaja bez zarzutu. Mam jakies takie zaufanie, ze zasilanie w monitorze, przynajmniej w przypadku tych modeli czy producenta, jest pomyslane dobrze rowniez pod katem pracy huba.

Napewno ufam temu bardziej, niz aktywnemu hubowi z impulsowym
zasilaczem o malo przewidywalnej trwalosci i nieznanym poziomie
zabezpieczenia przed niespodziankami.

Ogolnie nie wyobrazam sobie zeby moj jakis kolejny monitor mogl
nie miec takiego huba.

--

memento lorem ipsum