Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wymiana ślizgaczy w myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wymiana ślizgaczy w myszy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 28 May 2014 17:23:39 +0200
Dnia Tue, 27 May 2014 21:30:45 +0200, LPPL napisał(a):

> Użytkownik "ZakonSpirowany"

> Podkładka to relikt zamierzchłej przeszłości.

Dobrze, że mój IceMat o tym nie wie. I gryzoń też o tym nie wie i na
podkładce się doskonale czuje.

> Dobra mysz laserowa działa na każdej powierzchni, dobra mysz ma dobre
> silikonowe ślizgacze. Bardziej opłaca się wymienić co parę lat blat
> biurka niż te materiałowe szmaty, które jednocześnie są największym
> siedliskiem wszelkiej możliwej zarazy. Jak często ( i czy w ogóle)
> użytkownicy podkładek je piorą? Częściej niż przecieram na mokro blat
> mojego biurka? Wątpię.

A jak często przecierasz?

> O komforcie nie wspomnę, bo po jaką kupować mysz bezprzewodową ograniczoną
> wymiarami podkładki czyli 25 cm na 20?
> Absurd!

A 30×25 cm już jest OK, czy nie? :D

[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]
[ they make you sign it or anything.                                       ]
[                                           ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]