Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] media center, odtwarzacz internetowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 22 May 2014 22:10:35 +0200
witam

Zastanawiam się nad przeróbką starego laptopa na coś w rodzaju odtwarzacza bajek. Co prawda odtwarzacz bajek mam, ale nie obsługuje internetu. Na Youtube, na ipli, ogólnie na necie coraz więcej jest tego, co bym chciał oglądać. Normalny PC z klawiaturą i myszką - nie podoba mi się. z drugiej strony nie wyobrażam sobie jak wpisać nazwę szukanego teledysku/filmu na YT używając pilota...
Najważniejsze. czy laptop z celeronem1.8 i 512 ramu da radę to uciągnąć?

prosze o sugestie osób które zrobiły sobie z kompa odtwarzacz internetowy

Dzięki
ToMasz