Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilacz do laptopa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilacz do laptopa.
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Wed, 21 May 2014 13:16:36 +0200
Oryginalny zasilacz HP powienien mieć w komplecie przejściówkę z wtyczki grubej z pinem
("szpilką") na cienką bez pinu.
Przy czym dla mnie "gruba" moża dla Ciebie być "bardzo małą średnicą".
Fizycznie do HP pasuje wtyk od zasilacza Della, ale całość co dziwne nie działa
(zapewne przez sygnalizację przez ten środkowy pin).

Oryginalne zasilacze HP były strasznie wielgachne i ciężkie, raczej kupiłbym coś aftermarket przez Amazon z dostawą z Hongkongu/Chin (kupiłem taki do Panasonica i jestem super zadowolony, jest o połowę lżejszy od oryginalnego zasilacza).

-----
Gniazdo wejściowe w ww. laptopie ma bardzo małą średnicę i najprawdopodobniej w końcówce zasilacza będzie bolec.