Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zasilacz do laptopa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zasilacz do laptopa.
From: zyx <kinder_jajo@gazeta.pl>
Date: Wed, 21 May 2014 12:36:32 +0200
Witam.

Jest sobie laptop HP Pavilion 17-e005ew do którego chcę kupić zasilacz. Nie mam jednak tego laptopa, kupuję go dla znajomego. Gniazdo wejściowe w ww. laptopie ma bardzo małą średnicę i najprawdopodobniej w końcówce zasilacza będzie bolec. Znajomy przez telefon odczytywał mi oznaczenia znajdujące się pod baterią jednak po tym też nie odnajduję symbolu. NA stronach www gdzie opisywane są te modele jest tylko informacja aby zasilacz miał 90 W. Stary zasilacz zaginął więc nie mam odnośnika.

Pomóżcie jeżeli macie wiedzę na ten temat.

Dzięki z góry.
Pozdrawiam
zyx