Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jasna klawiatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jasna klawiatura
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sun, 18 May 2014 11:39:38 +0200
Użytkownik jg napisał:
Dnia Sat, 17 May 2014 11:08:23 +0200, mr misio napisał(a):

Białe klawiatury robiły się żółte.

Czyli brudne.

nie, nie brudne. tylko kolor ewoluowal pod wplywem dzialania swiatla.

Ja tam moja kremowa co rok rozkrecalem i plastiki mylem mydlem i miekka szczotka - robila sie oryginalnie kremowa, bez przebarwien od "zeba czasu" ;)

Podobnie robie z czarnymi, choc MS Keyboard 4000 niespecjalnie to lubi (ciezko sie rozkreca) ale Logitech Wave latwiej. Problemem jest jedynie to, ze jednak takie mycie im szkodzi (po kilku myciach niektore klawisze gorzej dzialaja).

Tak czy sik, wlasnie natrafilem na:

http://www.dobreprogramy.pl/Podajemy-przepis-na-Retr0bright-zel-ktory-sprawi-ze-Twoja-Amiga-bedzie-znowu-biala,News,54361.html

:D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg