Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jasna klawiatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jasna klawiatura
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 16 May 2014 23:55:51 +0200
Dnia Fri, 16 May 2014 23:37:59 +0200, mr misio napisał(a):

> Troche radykalne. :p
>
> Keidys klawiatury byly jasne, coto komu przeszkadzalo. Czemu teraz cala
> elektronika komputerowa jest czarna albo ciemna.

Przy monitorach - łatwiej było dostać TCO'03 (kontrast między ramką, a
ekranem). Klawiatury czy myszki? Bo ja wiem - może się to wzięło z jakiegoś
przekonania, że czarny to taki elegancki kolor?

Zresztą - odnośnie klawiatury, to Ci powiem, że jej kolor jest dla mnie
najmniej istotny. Ważne, jak mi się z niej korzysta. I choć mój G11 jest
czarno-szary (z podświetlanymi klawiszami), chociaż estetykajego jest też
taka sobie, to mam zapasowe dwie sztuki w zapasie, jak bym podstawową
wykończył. :D

[ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]