Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Grafika z procesora - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Grafika z procesora - problem
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 18 May 2014 11:05:49 +0200
Dnia Sun, 18 May 2014 10:25:41 +0200, jedrus napisał(a):

> Płyta MSI H81M- P33 z prockiem Intel Celeron G1820 i problem z grafiką
> procka.
> Men. urządzeń (Vista 64 bit) pokazuje standardową kartę VGA mimo że slot
> PCI_e jest pusty, tzn poza integrą na procku nie mam żadnej grafiki.

No i bardzo dobrze, że pokazuje kartę VGA, skoro masz zintegrowane w
procesorze Intel HD Graphics
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CEYQFjAD&url=http%3A%2F%2Fark.intel.com%2Fpl%2Fproducts%2F78955%2FIntel-Celeron-Processor-G1820-2M-Cache-2_70-GHz&ei=cnZ4U-zEEMnF7Aa4noDwAw&usg=AFQjCNEgc1hrwiVmdDkfAe9GNbbxmfiwVQ

> W menadżerze poza standardową grafiką widzę jakieś "inne" urządzenie.

Sprawdź jego identyfikator sprzętu. Drivery do płyty głównej poinstalowane w
komplecie?

> Dzwoniłem do MSI i nawet pedzrucili tą grafikę ale info wyświetla że
> maszyna nie spełnia min. wymagań.
> 2 rdzenie x 2,7GHz, 4GB RAM to co jeszcze poza kostką trotylu mam tam
> włożyć.?

Kto i co podrzucił? I gdzie to info, o niespełnianiu wymagań.

> Zacząłem kombinować z szukajką i naściągałem trochę downlowadów to tej
> grafiki ale albo info jak wyżej, albo info że download jest nie do tego
> sprzętu mimo że zasysam "for Vista 64bit " albo "zbiorówki z Vistą.
> Maszynę kupiłem 3 tyg. temu bo na starej miałem problem z księgowaniem,
> PITami.... ale w piątek wpadłem na pomysł, coby tą "nówkę" postawić jako
> narzędzie pracy a na starym zostawić samo biuro.
> Podobno grafika w procku to Nvidia więc już się pogubiłem skąd ssać
> sterowniki.

Teraz to już żeś pojechał po bandzie…

> Płyta MSI, procek Intela a grafika Nvidii. Ściągałem skąd się da ale bez
> efektów.
> Ma ktoś taki zestaw i jak sobie poradził..??

Tego próbowałeś?
https://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Graphics&ProductLine=Desktop+graphics+drivers&ProductProduct=Intel%C2%AE+Celeron%C2%AE+Processors+with+Intel%C2%AE+HD+Graphics&ProdId=3523&LineId=1100&FamilyId=39

Że już nie wspomnę o CD z driverami, który przecież z płytą główną
powinieneś dostać. Instalowałeś z niej drivery?

[ Bras: When nobody knows nothing... somebody knows something.             ]
[                                                  ("CSI 9x23 Hog Heaven") ]