Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Grafika z procesora - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Grafika z procesora - problem
From: jedrus <jedrus@wytnij.btx.pl>
Date: Sun, 18 May 2014 10:25:41 +0200
Płyta MSI H81M- P33 z prockiem Intel Celeron G1820 i problem z grafiką procka. Men. urządzeń (Vista 64 bit) pokazuje standardową kartę VGA mimo że slot PCI_e jest pusty, tzn poza integrą na procku nie mam żadnej grafiki. W menadżerze poza standardową grafiką widzę jakieś "inne" urządzenie.

Dzwoniłem do MSI i nawet pedzrucili tą grafikę ale info wyświetla że maszyna nie spełnia min. wymagań. 2 rdzenie x 2,7GHz, 4GB RAM to co jeszcze poza kostką trotylu mam tam włożyć.?

Zacząłem kombinować z szukajką i naściągałem trochę downlowadów to tej grafiki ale albo info jak wyżej, albo info że download jest nie do tego sprzętu mimo że zasysam "for Vista 64bit " albo "zbiorówki z Vistą. Maszynę kupiłem 3 tyg. temu bo na starej miałem problem z księgowaniem, PITami.... ale w piątek wpadłem na pomysł, coby tą "nówkę" postawić jako narzędzie pracy a na starym zostawić samo biuro. Podobno grafika w procku to Nvidia więc już się pogubiłem skąd ssać sterowniki. Płyta MSI, procek Intela a grafika Nvidii. Ściągałem skąd się da ale bez efektów.
Ma ktoś taki zestaw i jak sobie poradził..??

Ten PC nie jest maszyną wypasioną na super-hiper ale mam na nim tylko serwisować serwisy www więc powinien być OK ale jest inaczej.

--
jedrus
Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien szacunku, teraźniejszości ani prawa do przyszłości.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.